New in – Moosmade

Ik ben gek op stempels, alleen had ik er nog geen gekocht. Ik heb ze zelf gemaakt, maar dat viel toch wat tegen.  Toen ging ik op zoek naar een andere oplossing: er eentje kopen. Via via kwam ik op de website van Moosmade. Ik keek er wat rond en ik vond prachtige dingen, en die klikte ik in mijn winkelmandje.
P1050700Na ongeveer een week, 5 werkdagen, kreeg ik een dikke envelop in de bus met mijn aankoopjes. Het zat allemaal goed ingepakt en op de website kon ik nog aangeven hoe ik het verpakt wilde hebben. Als cadeautje zou het sowieso al.

P1050702

P1050703En hier mijn aankoopjes. Een stempel van een zwaan leek mij wel leuk, en die was er ook nog! Ik klikte hem in mijn winkelmandje en ging nog even verder kijken. Toen vond ik ook nog mooie labels, ik wilde ze al een tijdje maar was ze nog niet tegen gekomen. Hup, die er ook bij.

P1050704De grote stempel kostte 9,95 en is van Perron 11, een (web)winkel die voornamelijk met behang werkt. De kleine stempel kreeg ik erbij, als bedankje. Erg leuk, want dat komt altijd nog wel eens van pas. De labels kostten me 1,95 voor 25 stuks.

P1050705En nu kan ik er dus op los stempelen! En dat doe ik ook, op elke brief die ik verstuur komt een mooie zwaan te staan! En ik zal jullie iets verklappen: ik heb alweer twee nieuwe stempels! Hihi, het houdt niet op bij mij.

Liefs, Swaen

12 thoughts on “New in – Moosmade

Reactie? Leuk!

