Nagellak #20 – Heavenly blue

Gisteren heb ik de hele dag gewerkt en vandaag doe ik hetzelfde weer. Druk, maar ook erg leuk! Morgen en overmorgen nog, en dan ben ik de rest van de vakantie vrij. Dan heb ik weer meer tijd om te bloggen.

P1050680Ik wilde weer iets nieuws op mijn nagels, iets vrolijks. Ik keek tussen mijn nagellak en vond allemaal verschillende tinten blauw, perfect om iets mee te doen! Ik deed een lichtblauw als basis en ging daarna met een sponsje verschillende tinten blauw, zoals je ook bij ombre nails doet.
P1050683
En hier alle kleurtjes blauw op een rij, de linker was de basis en toen ben ik eigenlijk wat willekeurig alle kleurtjes door gegaan. De glitters heb ik wel als laatste gedaan, geeft een extra iets.

Gaan jullie verder nog wat leuks doen deze vakantie? Ik ga nog een tocht van ongeveer 100 km fietsen en nog wat zeilen met de boot die afgelopen zaterdag te water is gelaten. En uitslapen!

Liefs, Swaen

6 thoughts on “Nagellak #20 – Heavenly blue

Reactie? Leuk!

