New in – stempeltjes

Ja, je leest het goed. Ik heb alweer stempels gekocht. Nu ik de eersten heb ben ik helemaal om en worden het er alleen maar meer! Op de Scandinavië Markt waar ik een tijdje terug was had ik er twee gekocht bij een leuke stand. Ik was helaas kwijt van wie die stand was, maar ik heb het kaartje weer terug gevonden : More Than Living is de winkel. Ze hebben hele fijne woonspulletjes in de brocante sfeer maar ook spulletjes met een Scandinavische stijl.

P1050741-pola

Zulke stempeltjes zijn altijd handig, ik kan ze overal op stempelen, op kleine kaartjes enzo maar ook onder aan een brief. Ik heb vorige week een lange brief naar mijn gastzus gestuurd en dan zijn Engelse stempeltjes erg leuk. Ik moet wel wat oppassen dat ik ze recht stempel omdat je anders van die randjes inkt er omheen krijgt.

P1050740-polaDit is alles wat ik gekocht heb op de markt, bijna niets eigenlijk. De vriendin met wie ik er heen was kocht nog twee mooie manden van gerecyclede autobanden en nog twee keramieken kopjes bij Rosa Rugosa. Ik ben zo verliefd op die winkel, helaas heb ik nog geen eigen huis, maar anders had ik alles daar vandaan gehaald!

Liefs, Swaen

8 thoughts on “New in – stempeltjes

Reactie? Leuk!

