Eyes – as promised

Beloofd is beloofd, ik zou een ooglook maken met mijn nieuwe E.L.F. make-up en hier is hij al! Ik ben lekker aan het make-uppen geweest en dit is het geworden. Het is een look die ik naar mijn werk droeg, dus niet al te opvallend. De kleuren van mijn nieuwe oogschaduw zijn daar perfect voor, mooi neutraal maar toch net even een glinstering boven je ogen.elfNu ik de foto’s op mijn computer bekijk zie ik dat ik de make-up eigenlijk niet heel goed te zien is, daarom heb ik er ook nog een filtertje over gegooid. Ik heb mijn wimpers gekruld met de zo gevreesde wimperkruller en ik vind het niet echt een groot verschil geven. Ik vond het ook niet erg plezierig en mijn wimpers zijn van zichzelf al heel erg gekruld. Ik gebruikte een fijne mascara die ik ooit eens bij de Hema heb gekocht. Hij is donkergrijs van kleur en krult mijn wimpers erg , ook blijft hij goed zitten en is waterproof.

Wat vinden jullie hier van? Vaker zo iets doen?

Liefs, Swaen

10 thoughts on “Eyes – as promised

  1. Ik moet zeggen dat ik de look wel heel erg onopvallend vind. Zo op de foto’s zie ik het bijna niet en daarom vind ik het moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen.
    Ik kan me overigens goed voorstellen dat de look wel te zien is met het blote oog. Het is soms gewoon erg lastig om make-up goed op de foto te krijgen.

Reactie? Leuk!

