New in – shorts, bikini and more

Ik kon het weer niet laten, ik ben weer wezen shoppen. Dit keer niet alles tegelijk maar in etappes, ik had steeds een aantal tussenuren en ben toen met vriendinnen de stad in geweest.
P1050854Eerder had ik dit shortje al gekocht, en sommigen hebben hem al op Instagram voor bij zien komen, maar wat is hij fijn. Helaas heb ik hem maar één middag aan kunnen hebben want toen kwam al het grijze weer alweer. Gekocht bij de C&A voor 14,90.
P1050856De bikini kocht ik afgelopen week, door een roosterwijziging had ik ineens twee en een half uur niets en toen dus weer even Leeuwarden in. Ik zag hem en vond hem gelijk erg leuk, het is zo’n lekkere knal-kleur. Ik paste hem en wonder boven wonder paste het topje mij perfect! Normaal duurt het eeuwen voordat ik een bikini heb gevonden die goed zit, maar nu liep ik hem dus ineens tegen het lijf! Natuurlijk heb ik hem meegenomen. Hij koste mij 26,50 bij een klein winkeltje in Leeuwarden.
P1050857Daarna gingen we bij de Kruidvat langs, mijn vriendin had nog wat spulletjes nodig en ik had niet de intentie iets te kopen. Totdat mijn vriendin me op de producten van Essence wees. Zij gebruikt de crème al een tijdje en is er heel erg tevreden mee. De cooling eye roller kenden we beide niet, dus namen we er ieder eentje mee. De crème en de roller waren beide rond de 2 euro geloof ik.
P1050870En als laatste, iets totaal anders. Morgen ga ik de Elfstedentocht fietsen (240 kilometer) en ik merkte afgelopen week dat mijn fietshandschoentjes toch wel aan vervanging waren. Ik heb de ouden geloof ik wel 5 jaar geleden eens bij de Aldi gekocht en ik merkte dat mijn handen zeer gingen doen na een lange tocht. Toen heb ik deze gave handschoentjes gekocht. De kleur valt lekker op en zoals je kunt zien zitten er in de palm allerlei gelkussentjes. Nu krijg ik in elk geval geen last meer van mijn handen tijdens de Elfstedentocht.

Ik ga hem samen met mijn lief op een tandem fietsen maar toch ben ik wel een beetje bang hoe het gaat. Ik heb veel te weinig getraind en hij al helemaal niet. Ik denk dat ik na 50 kilometer al amper meer op dat zadel kan zitten. Ik vertel later vast wel hoe het gegaan is, als ik er nog over wil praten…

Liefs, Swaen

5 thoughts on “New in – shorts, bikini and more

Reactie? Leuk!

