Weekly Photo’s Week 20

weekly photos bannerOeps, ik ben een beetje te laat met de update! Maar ik had mijn redenen hiervoor: ik fietste de Elfstedentocht! Nu ik weer wat rust heb gehad en ben opgeknapt ben ik achter de laptop gaan zitten en  heb ik een overzichtje van vorige week gemaakt. Kijk maar mee!

c1

1. We hadden op de kat van de buren gepast en als dank kregen we een bosje tulpen. 2. Mijn zusje werkt in een supermarkt en zij had zin in taart, dus kocht ze dat! ’s Avonds nog en heerlijk stukje gehad. 3. Elandenpasta! Ik vind ze zo grappig, gekocht bij de IKEA (hoe kan het ook anders..)
c2

4. Ik lakte mijn nagels in een fijne kleur, een mooie koraal-roze die ik ooit eens op de markt kocht. 5. ’s Ochtends vroeg (voor 7 uur) op de fiets naar de bushalte, prachtig weer was het. 6. Ik ging door wat oude foto’s en vond deze weer, zo’n lieve foto. Wat ben ik toch blij met deze jongen in mijn leven! ♥c3

7. En dit is dan het pareltje waar wij de Elfstedentocht op mochten fietsen! Geleend van vrienden. 8. Maandag ochtend rond 6 uur aan de start in Bolsward, drukte! 9. Rond half 10 waren we al in Dokkum (boven in Friesland) en besloten we even op een terrasje te gaan zitten. Vanaf daar moesten we nog 158 kilometer.c4

10. En toen waren we al in Oudemirdum (onder in Friesland). Ondertussen hadden we beurse achterwerken en begon ik mijn rug/armen te voelen. We hadden namelijk niet getraind op die tandem en dan is het ineens heel veel. 11. En het kruisje! Om precies 17.00 uur waren we weer in Bolsward en reden we over de finish. Die hele 240 kilometer hadden we gedaan, en toen nog even naar huis fietsen… 12. Nog een foto gemaakt door mijn schoonvader van toen we in Stavoren (zuid-west Friesland) waren, het regende ondertussen al maar dat mocht de pret niet drukken. Het was namelijk nog maar zo’n 30 kilometer tot de finish!

En dan heb ik alweer wat leuks in het verschiet: aankomende zondag vlieg ik naar Londen! Op Instagram zullen natuurlijk foto’s komen, maar berichtjes dus even wat minder omdat ik op dit moment in een erg drukke periode zit van school.

Liefs, Swaen

6 thoughts on “Weekly Photo’s Week 20

  1. Leuk om te zien, ik vind het zo tof dat je de Elfstedentocht hebt gefietst! De vader van een vriendin van me doet daar ook elk jaar aan mee :). En ohhh, wat gaaf dat je naar Londen gaat, veel plezier alvast!

  2. Leuk he, die elandenpasta! En hij is nog lekker ook. En wat supergoed dat jullie de hele tocht hebben gefietst! Hopelijk was het ook nog mooi weer onderweg.

Reactie? Leuk!

