Eyes – Greeny

Nu ik laatst voor het eerst een foto van mijn make-up postte kwam ik er achter dat het eigenlijk best leuk is! Dus nu ik laatst mijn make-up weer leuk had gedaan vond ik het wel leuk om het nog eens te doen.P1050871Ik vind groen een erg mooie kleur en deze make-up kocht ik al een aantal jaar geleden, toen had ik het bijna iedere dag op. Nu ben ik weer in een fase dat ik weinig make-up draag, maar zo nu en dan blijft het leuk. Op de foto hierboven zie je alle make-up die ik gebruikt heb, volgens mij zijn de spullen van de Hema niet eens meer te krijgen, zo oud al!green Ik vind dit zelf altijd een fijne look, vrolijk. Om het af te maken heb ik nog met mijn eyeliner een klein lijntje getrokken, erg dun. En mijn fijne mascara er bij natuurlijk. Ik ben echt blij met deze van de Hema, ik heb hem ook al een hele tijd maar ik gebruikte hem eigenlijk niet. Nu heb ik hem herontdekt en hij doet het goed. Mijn wimpers krijgen echt meer lengte.

Liefs, Swaen

7 thoughts on “Eyes – Greeny

  1. Leuk gedaan! Volgens mij heb ik precies dezelfde oogschaduw liggen van Hema, heeeel oud inderdaad, die was nog van mijn moeder geweest volgens mij hihi.
    En wauw, wat heb je lange wimpers! 🙂

Reactie? Leuk!

