How is life?

Het is hier een beetje stil, zoals jullie misschien al gemerkt hebben. En dat heeft zijn reden: school… Gelijk nadat ik terug kwam uit Londen moest ik druk aan de slag met stageverslagen enzo. Nu is dat even voorbij maar komen de toetsen dichterbij, van 24 juni tot 12 juli heb ik toetsen en daar na heb ik vakantie. Wat kijk ik daar naar uit!

Maar natuurlijk komen er berichtjes online hier! Zoals ik had belooft komt er nog een shoplog van Londen, reviews van producten, nagellakjes  en nog veel meer leuks. Stay tuned 🙂

Liefs, Swaen

2 thoughts on “How is life?

Reactie? Leuk!

