Shoplog Londen

Zoals belooft: een shoplog van Londen! Ik had op Instagram al een foto laten zien van een lading Primark tassen, maar deze waren niet allemaal van mij. Ik ben flink los gegaan met mijn vriendinnen, en we hebben ons dan ook goed vermaakt. Heerlijk over markten struinen, kleine winkeltjes ontdekken en ga zo maar door. Kijk verder om te zien wat ik gekocht heb!
22-11Op woensdag ben ik met vriendinnen naar de Primark en de Urban Outfitters geweest. Meer winkels lukten niet omdat we hadden afgesproken om met de rest van de groep te gaan eten ’s avonds. Op maandag zijn we naar Camden gegaan, daar is een super grote markt. Daar heb ik natuulijk ook een aantal kleine dingetjes gekocht.P1060201Deze blouse zag ik al vrij snel toen ik de winkel binnen kwam. Het kant en de langere achterkant vond ik erg leuk. Helaas is hij vrij kort aan de voorkant, maar met een high waisted short vind ik het toch erg leuk.P1060203Dit jurkje is ook een favo, al heb ik hem al wel wat aangepast. Bij de strik op het denim gedeelte was namelijk een stuk los. Dit hoorde zo, want het is waarschijnlijk in de mode om je buik te laten zien. Ik vond dit minder geslaagd en heb hem daarom maar dicht genaaid.P1060205Dit jurkje komt van de markt in Camden. Ik liep er al heel snel tegenaan en was er gelijk al verliefd op. De vogeltjes maken hem ook erg lief, het is een fijn stofje én er zitten zakken in!
P1060209Dit vestje is gewoon handig, ik had geen zwart vestje meer dus deze ging mee.
P1060210Deze kocht ik omdat ik hem gewoon heel erg grappig vond. Een vriendin heeft hem ook en het was ons grapje zegmaar.
P1060212Deze vond ik erg gaaf! Helaas heb ik een maat 42 gekocht (terwijl op het hangertje 38 stond) maar dat maakt het ook wel weer gaaf doordat hij nu oversized is.
P1060215Dit vind ik zo’n lief tasje! Ik zag hem liggen bij de Primark en móest hem gewoon meenemen.
P1060216Dit tasje komt van de markt, een vriendin en ik zijn nog flink aan het onderhandelen geweest. Zij wilde hem namelijk in het blauw en toen hebben we samen er toch nog ongeveer 5 pond per tas af kunnen krijgen. Ik vind de uiltjes zo lief!P1060218Dit is echt zo’n handig tasje dat overal bij past. Ik nam altijd zo’n tasje mee als ik ging stappen maar helaas ging die kapot. Nu is dit een mooie vervanger.
P1060220Echt een heel lief beursje, ik ben helemaal fan van uiltjes en deze moest echt mee. Op het moment bewaar ik mijn ponden er in, voor als ik later weer naar the UK ga!
P1060223En natuurlijk moest er ook wat literatuur mee! Ik kocht The Great Gatsby bij de Urban Outfitters. Ik vind dit boek er gewoon prachtig uitzien, het is dan ook een vintage edition. De twee tijdschriften (Bazaar en Tatler) kocht ik op het vliegveld. Er staan zulke prachtige foto’s in, om verliefd op te worden!

Dit was het dan! Ik heb nog wat sieraden gekocht die ik later aan jullie laat zien en ook kocht ik cadeautjes voor familie en vrienden. Ik heb voor mijn zusje een paar mooie Converse gekocht, dat kreeg ze nog voor haar verjaardag. Verder heb ik bij de Harry Potter Studios nog cadeautjes voor mijn gastzusje gekocht. Wat ga ik nog niet vertellen want ze krijgt ze nog niet!

Liefs, Swaen

15 thoughts on “Shoplog Londen

  1. Leuke shoplog 🙂 ik vind het eerste blousje, het shirt met swag en de polkadot tas echt super leuk! Zelf wil ik nog een keer heel graag zo’n tas in hetsimpel bruin

Reactie? Leuk!

