Tag – I love summer

Op de blog van Steph vond ik een hele leuke tag, en aangezien er hier al lang geen tag meer voorbij was gekomen vond ik het leuk om hem over te nemen. Ben je klaar voor mijn zomerfacts?

Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer? Super felle kleuren zoals geel, blauw, roze, rood, groen en ga zo maar door, heerlijk vind ik ze! Maar helaas, omdat ik pannenkoekenbakker ben kan ik tijdens mijn werk geen nagellak op, dat zou niet zo hygiënisch zijn.

Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis? Ik ga twee weken zeilen met mijn lief! Het plan is om eerst het IJsselmeer wat over te varen en daarna misschien nog naar een eiland toe varen. Texel, Vlieland, Terschelling: you name it! We hebben nog geen vaste plannen maar we zullen zien waar de wind ons brengt! Verder ga ik heel veel werken bij het pannenkoekenhuis.976564_488940837853564_531826982_o

Wat draag jij het liefst met warme temperaturen? Ik ben gek op jurkjes en rokjes, maar als het écht heel warm wordt draag ik het liefst een shorts met een topje en mijn bikini er onder. Als we dan toch bij het water zijn kan ik er gelijk in duiken!

Wat is jouw ultieme zomer hit? Hmm, een ultieme zomerhit heb ik zo niet, maar zo’n liedje waar je instant vrolijk van wordt. En voor de luie zomeravonden heerlijke muziek die voorbijkomen op Spotify, als je hem op random zet 🙂

Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten? Ik heb mijn perfecte paar al gevonden, ik heb ze alleen nog niet gekocht. Klein probleempje met de financiën 😛 Verder loop ik heel veel op mijn Teva slippers of op mijn Birkenstocks. Ook zijn mijn Converse een must voor de zomer, ze passen overal wel bij!

tumblr_lmmu4jNo5h1qhyj4so1_500_large

Wat is jou favoriete zomer geur? Ik vind Be Delicious van DKNY altijd erg fijn. Je weet wel, dat groene appeltje zegmaar.

Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een badpak, bikini, tankini? Bikini! Ik heb net weer twee nieuwen en die moeten nog getest worden. Een knalroze met gouden accenten en nog een zwarte, kan ik ook nog afwisselen deze zomer.

Welke lipsticks in je stash schreeuwen ZOMER? Ik had één lipstick, met de nadruk op had… Helaas, hij is weg. Maar eigenlijk ben ik meer van de lippenbalsem, zeker in de zomer. Mijn lippen verbranden nog wel eens dus dan is een fijne Labello niet misplaatst. Ook vind ik Purol altijd erg fijn.

Wat is je favo zomer drankje? IJskoude limonade en ’s avonds een witbiertje of een witte wijn, dat kan dan zo verfrissend zijn!

Wat is jou ultieme zomer musthaves? Zonnebrand! Ik verbrand echt super snel dus dit heb ik echt altijd bij me. Verder mijn zonnebril en fijne boeken, ik vind het zo heerlijk om lekker in het gras te liggen en te lezen.

Hoe gaat jullie zomer er uitzien?

Liefs, Swaen

Foto 1 is gemaakt door een kennis van mij, foto 2 komt hier vandaan.

12 thoughts on “Tag – I love summer

Reactie? Leuk!

