Multi Culti

kitty fotografieEen vriendin van mij is net afgestudeerd aan de fotoacademie en heeft voor haar afstuderen een hele mooie serie gemaakt van een aantal dansers uit mijn dansgroep in kostuums uit een ander land op een alledaagse plek in Nederland. Ik vind het echt hele mooie foto’s geworden, de tegenstellingen zijn geweldig uitgebeeld.

k1

Schotland op een kinderdagverblijf – Turkije op een schipk2India in een boerenschuur – Bulgarije in een bruidsboutique
k3Nederland (het Marker kostuum) in een Chinees restaurant – Mexico in een weiland

Ze heeft nog veel meer mooie foto’s gemaakt en ik wil jullie ook echt aanraden om een kijkje te nemen op haar website! En als je nog eens een fotograaf nodig hebt…

Trouwens, ik heb mijn eindassessment gehaald! Nu nog twee en een halve week toetsen en dan hopen dat alles goed gaat en ik over kan naar het volgende jaar! Bij het assessment waren ze in elk geval heel erg positief, ze vonden dat ik op mijn plaats zat hier en ze wilden mij niet kwijt!

Vandaag heb ik drie toetsen, morgen nog 1 en dan volgende week weer meer…

Liefs, Swaen

One thought on “Multi Culti

Reactie? Leuk!

