Weekly Diary Week 26, 27 & 28

weekly photos bannerJa, je leest het goed: 3 weken aan foto’s! Omdat ik de laatste tijd minder heb geblogd vond ik het hier wel tijd voor. Dan kan ik ook gelijk 2 weken samenvoegen van foto’s van mijn vakantie. Lees je mee?

c11. De Hema had mooie nieuwe spulletjes en ik heb ingeslagen! Ik ben gek op alle stempels en tapejes! 2. En ik moest ook weer naar school. Omdat het mooi weer was fietste ik naar de stad en ging vanaf daar met de bus. En ik nam deze leuke tas mee. 3. En we kregen ook ineens een verrassing: één van onze kippen kwam aanlopen met 10 kleine kuikentjes achter haar aan! We waren de kip al een tijdje kwijt, maar ze zat dus al die tijd ergens in het weiland te broeden. Op een avond hebben mijn moeder en ik ze allemaal in de ren gezet, zitten ze wat veiliger.c24. Mijn zusje had ook nog wat mooi spul gekocht en wilde ook aan de slag met stempels. Lekker samen knutselen 🙂 5. Ik had een barbecue met mijn klasgenoten om het jaar af te sluiten en ik zorgde voor een grote vruchtensalade. Overheerlijk! 6. Ik vaar vaker met oude scheepjes en nu was er een botenparade in een stadje vlakbij. Voor de lol hadden we allemaal badeenden achter de jol aangeknoopt.c37. En toen kwamen er weer tentamens aan… Helaas heb ik deze niet gehaald, volgend jaar beter! 8. Mijn moeder maakt iedere zomer heerlijke vlierbessensiroop! Zo lekker als je er witte wijn bij doet. Jammer dat de siroop al bijna op is… 9. In een stad vlakbij was een groot feest met een Internationaal Dansfestival. Hier de groep uit Turkije.c410. Heerlijk in de zon met het nieuwe Flow vakantieboek! Zo heerlijk, lekker plaatjes kijken! 11. En lekker zeilen. Ik was er al eerder en moest wachten op mijn vriend, dus heb ik lekker zitten lezen in de zon! 12. En ik heb iets prachtigs gewonnen, komt binnenkort een berichtje over!
c513. Ik ging mijn kamer opruimen en kwam er achter dat mijn bladmuziek overal verspreidt lag. Nu staat het netjes in de kast, kan ik weer eens wat vinden. 14. En nu het weer wat minder is (lees: bewolkt) zit ik lekker binnen met mijn voeten op dit heerlijke tapijt. Lekker warm worden!

Zo, dit was hem weer voor eerst, ik denk dat ik week 29 en 30 ook weer samen ga doen, aangezien ik op vakantie ben dan.

Liefs, Swaen

7 thoughts on “Weekly Diary Week 26, 27 & 28

Reactie? Leuk!

