All Night Long

Herinneren jullie je nog dat ik een tijdje geleden foto’s liet zien die een vriendin van mij gemaakt had? Kitty kwam laatst aanzetten met een super leuke stop motion. Ik vind het echt super mooi gemaakt, er zit echt heel wat uurtjes werk in. Het hele filmpje geeft mij ook echt een beeld van hoe Kitty is, ze heeft zichzelf er goed in verwerkt.

Het liedje vind ik trouwens ook super leuk! Ik kende Parov Stelar, de artiest, nog niet maar hij heeft echt super leuke muziek gemaakt! Echt iets voor de zomer vind ik!

Liefs, Swaen

3 thoughts on “All Night Long

Reactie? Leuk!

