LET OP: Postzegels worden duurder!

Ik stuur zelf heel graag post, maar toen ik vandaag op het postkantoor kwam schrok ik wel even: de postzegels gaan wéér duurder worden! Nu betaalde je €0,54 per brief van 20 gram, maar vanaf donderdag 1 augustus wordt de prijs €0,60 per brief van 20 gram.

largeNu lijkt het eerst niet zo veel, maar ik schrik er toch wel een beetje van. Die 6 cent per postzegel maakt zo’n vel postzegels gelijk weer duurder, en omdat ik veel kaarten verstuur gaat zo’n vel er vrij snel doorheen. Daarom heb ik zo net nog even een velletje gekocht, nog lekker voor de oude prijs.

Stuur jij eigenlijk veel brieven en kaartjes?

Liefs, Swaen

link

5 thoughts on “LET OP: Postzegels worden duurder!

  1. Jeetje, alles blijft ook maar duurder worden he, haha.. Ik stuur eigenlijk nooit kaartjes, alleen als ik in het buitenland ben, en dat terwijl ik het wel hartstikke leuk vind! Misschien toch maar wat vaker doen hihi xx

Reactie? Leuk!

