Weekly Diary Week 29 & 30

weekly photos bannerDaar zijn ze dan: de foto’s van mijn vakantie! Als je me volgt op Instagram heb je ze daar ook al gezien, maar hier staan ze in een leuk overzichtje. Later komt er nog een post over mijn vakantie, dus bij deze foto’s komt een korte beschrijving. Lees je mee?

c11. Op zaterdagavond een lekkere aardbeientaart als toetje! We hadden wat uitgebreider gegeten omdat mijn zusje de dag erna op vakantie ging. 2. En toen waren we al op het IJsselmeer! Dit was op maandag, wat een prachtig weer was het. We zijn eerst naar Makkum gevaren en vanaf daar naar de andere kant. 3.  De 2e nacht was in Enkhuizen, gezellig in de haven. Iedereen lag dubbel behalve wij, wij waren namelijk maar 6 meter lang, dus pasten overal wel tussen.c24. Even voor anker op het Markermeer, samen bruin worden (en nee, mijn lief heeft geen nagellak op zijn teen). 5. Hier in Medemblik, bami koken op ons kooktoestel. Omdat het zo warm was hadden we een zeil rond de boot gespannen en hadden we wat schaduw. 6. Dit is een foto die ik wat later postte, we vertrokken toen om half 7 vanuit Hoorn en waren rond 11 uur al in Enkhuizen! Ik sliep het eerste uur nog en werd zo wakker!c37. We hadden nog geen vlag op onze boot, daar moest verandering in komen. En wat wapperde hij mooi. 8. In de haven van Hindeloopen lekker aan het lezen. We hadden weer een zeil over de boot gespannen dus konden we lekker in de schaduw zitten. Ik lees dit boek in het Zweeds, om het weer wat op te halen. 9. En toen waren we alweer thuis, ondertussen was de sla goed gegroeid.c410. De auto had al die tijd buiten gestaan, dus die moest ook weer even gewassen. Nu is hij weer echt wit. 11. Het plan was dat we zaterdag met de jol naar het skûtsjesilen gingen maar omdat het noodweer sneller kwam dan gedacht zijn we snel weer terug gegaan naar de haven. De touwen in de jol vormden een mooi plaatje. 12. Op zondagavond ben ik nog even met mijn lief naar het bos gegaan, helaas wel erg veel muggen…c513. En ook nog even naar het strand, we waren er toch. Het bos gaat daar bijna gelijk over in het strand. We konden Enkhuizen en Medemblik gewoon zien liggen aan de andere kant. 14. En met de cabrio weer terug, hihi! Zo heerlijk! 15. En vanochtend liep ik naar de bushalte, ik moest weer eens naar huis. In het dorp van mijn lief is geen bushalte, en omdat er niemand thuis was moest ik lopen. Ach, het was mooi weer en het was maar 3 kilometer, en ik was nog op tijd bij de bushalte ook!

Zo, dit waren mijn twee weken vakantie, morgen begin ik weer met werken. Ik heb nog niet mijn hele schema, maar ik denk dat ik de komende weken veel aan het werk zal zijn. Opzich ook wel weer fijn, maar met fijn weer wat minder.

Liefs, Swaen

6 thoughts on “Weekly Diary Week 29 & 30

  1. Wat een leuke foto’s! Leuk om te zien dat je met de boot weg ben tgeweest. Jullie eigen boot? Mijn vriend heeft ook een boot dus wij varen ook vaak op de Friese meren..

Reactie? Leuk!

