My Life Story

12Een tijdje geleden zagen jullie deze foto al voorbij komen op Instagram en in mijn Weekly Diary. Maar wat is het? Het is My Life Story! Een seizoensboek voor de rest van mijn leven. Ik won dit mooie boek op de blog van Nina, en net voordat ik op vakantie ging lag het bij mij thuis. 

my life story 2Zoals ik al zei is het boek enorm dik, het heeft dan ook ruimte voor zo’n 100 jaar! Ieder seizoen heb je twee bladzijden per seizoen en op het einde van het jaar nog een bladzijde voor higlights en ruimte voor een foto van jou van dat jaar.
my life story 3Ik ben al een beetje begonnen met schrijven, ik moet immers 19 jaar schrijven voordat ik weer bij ben! Gelukkig houdt ik al heel lang dagboeken bij, dus dat scheelt mij de laatste 8 jaar weer. Maar ik ga er weer vandoor, ik ben druk bezig mijn jaren op te schrijven!

Liefs, Swaen

5 thoughts on “My Life Story

Reactie? Leuk!

