Pretty Little Liars

Ook eindelijk ben ik te pakken genomen door het serie-virus. Ik keek wel eens een aflevering van New Girl, maar nooit moést ik weten wat er ging gebeuren. Maar nu is het toch anders… Klik op de foto voor de link.

tumblr_m17ijg08NZ1r3oui7o1_500

Ik hoorde mijn klasgenoten wel eens praten over de avonturen van Spencer, Aria, Hanna en Emily en de term PLL vloog mij ook vaak om de oren. Ik hoorde over Rosewood en ‘A’ en toen besloot ik dat ik toch zelf maar eens moest gaan kijken.

Ik keek een aflevering en dacht: ‘Oké, niet heel denderend maar ik kijk er nog wel eentje.’ En dat had ik dus beter niet kunnen doen want nu ben ik hooked! Ik heb in korte tijd heel seizoen 1 gekeken en ben nu al aardig op weg met seizoen 2, al heb ik natuurlijk niet kunnen kijken toen ik op vakantie was.

Hebben jullie ook een serie waar jullie helemaal verslaafd aan zijn?

Liefs, Swaen

13 thoughts on “Pretty Little Liars

  1. Haha, ik had precies hetzelfde 😀
    Ik keek ook de eerste aflevering en dacht van “hmm… mwah… Laat ik er nog maar eens eentje kijken dan, misschien dat het wel leuker wordt” en toen was ik ook hooked 😀
    Ik loop nu echt helemaal bij en ben de boeken ondertussen ook aan het lezen, haha :p

Reactie? Leuk!

