Visserij

Zoals jullie onderhand misschien wel weten ben ik regelmatig in de weer met oude jollen en visserij op de ouderwetse manier. Afgelopen week hebben we gevaren met een tv-ploeg aan boord, ze filmden voor een programma dat ‘Nederland vanaf het water’ heet. Het is rond februari volgend jaar te zien, maar dat laat ik jullie nog wel weten.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook ga ik morgen het IJsselmeer weer over zeilen, ik ga weer naar Enkhuizen toe. Dit weekend zijn daar namelijk visserijdagen in het Zuiderzee Museum. Een weekend vol met oude tradities enzo. Het is pas de eerste keer dat ik zelf ga vissen, voor het echie zegmaar, maar ik heb er heel veel zin in! Helaas kan ik niet het hele weekend, zondagochtend om half 9 moet ik weer op de veerboot naar Stavoren zitten omdat ik die middag weer moet werken.

Jullie nog plannen voor het weekend?

Liefs, Swaen

3 thoughts on “Visserij

Reactie? Leuk!

