Blogger Design Contest – London Style

Een tijdje terug kreeg ik bericht van een Blogger Design Contest van het merk Marks&Spencer. Ik liet het eerst even voor wat het was maar vandaag ben ik aan de slag gegaan met het maken van een lookbook op www.swyf.nl, en dit is er uit gekomen!
lookbook msIk vond het nog best moeilijk om een lookbook te maken met het thema London Style, maar het is me gelukt. Een outfit als deze zou ik dragen op een herfstige dag in de stad. Lopend door onbekende straatjes en genietend van al het nieuwe dat je tegen komt in de stad. De jas is waterafstotend: altijd handig in een stad als Londen waar de buien onverwacht langs kunnen komen. En dan de tas, die is groot genoeg om een flesje drinken en wat eten mee te nemen. Net als je camera, notitieboekje, telefoon et cetera.

Wat vinden jullie van deze look? Is hij Londen-waardig voor je?

Liefs, Swaen

4 thoughts on “Blogger Design Contest – London Style

Reactie? Leuk!

