To infinity and beyond

Ik deed onlangs mee aan een give away op de facebookpagina van Emilia en, je raad het al, ik won! Ik mocht een armbandje of kettinkje naar keuze uitzoeken op Eightyfour Collection, een super leuke webshop.P1060265Ik koos voor dit mooie goudkleurige infinity-armbandje. Ik ontving hem heel snel met de post en deed hem natuurlijk gelijk om. Hij past trouwens ook heel mooi bij mijn OOZOO-horloge, daar had ik nog geeneens bij nagedacht. Dit mooie armbandje ga ik veel dragen, daar ben ik zeker van!

Liefs, Swaen

9 thoughts on “To infinity and beyond

  1. Gefeliciteerd! Het armbandje staat inderdaad leuk bij het horloge! Ik kocht voor het laatst ook een armbandje en kwam er eenmaal thuis achter dat ‘ie heel goed paste bij een andere grote armband 🙂 Liefs

Reactie? Leuk!

