2 september

Gisteravond heb ik mijn lief weer op de boot naar Terschelling gezet en vanochtend zat ik zelf ook weer in de bus naar school. Het echte leven is weer begonnen en ik zat vanochtend met mijn suffe hoofd in de les. Zodra school altijd weer begint krijg ik ook meteen het gevoel dat de zomer voorbij is. Vanochtend waaide het hard en was het koud en het was pas ’s avonds dat ik een beetje zon zag. Maar het betekend ook weer iets goeds: regelmaat.large (1)

In de zomervakantie deed ik van alles maar nooit op gezette tijden, behalve werken dan. Maar nu school weer begonnen is, zijn mijn muzieklessen, mijn orkest en mijn danslessen ook allemaal weer begonnen. Nu weet ik dat ik na school mijn huiswerk doe en daarna tijd heb om te bloggen. Ja, te bloggen! Dat was er tijdens de zomervakantie ook wat bij in geschoten, want omdat het zulk mooi weer was heb ik amper mijn laptop aan gehad.

Binnenkort komen er weer allemaal leuke berichtjes online, so stay tuned! 

Liefs, Swaen

3 thoughts on “2 september

Reactie? Leuk!

