Weekly Diary Re-cap Part 1

weekly photos bannerFoei Swaen, al veel te lang heb ik geen Weekly Diary geplaatst! Hoe kon ik! Daarom komen er nu 2 re-caps van een tijdje terug. Want er zitten veel te veel leuke foto’s tussen vind ik zelf. Kijk je mee?

c11. Mijn zusje had chocolate chip cookies gebakken, super groot en super lekker! 2. Ik had begin augustus een vaartochtje met een filmploeg, best leuk. In februari wordt het uitgezonden, ik laat nog weten wanneer. 3. We hadden veel rode bessen dus maakte ik er jam van, 5 heerlijke potten vol.c24. Half augustus was ik naar het Zuiderzee Museum in Enkhuizen. Ik deed daar mee aan een visserijweekend: alles oude stijl. Hier een mooi stilleven dat ik daar zag. 5. En de buit! Vijf palingen en 4 botten. Het was niet veel maar we hebben lekker gesmikkeld. 6. En het mooie armbandje dat jullie al hebben kunnen zien.c37. Ik ging weer eens lekker brieven schrijven. Eentje voor mijn gastgezin in Zweden en eentje voor een vriendin in Zwitserland. 8. Een selfie, doe ik eigenlijk niet zo vaak maar toch leuk. Hier waren we op terugreis vanaf oma. 9. En alweer eentje, vond hem wel gaaf.c410. Ik was met papa de stad in, iets wat we niet vaak samen doen. We besloten iets lekkers te drinken bij Doppio. Ik had de Chai Latte, wat is die toch lekker! 11. En thuis aan de slag met verstelwerk, allerlei van die kleine dingetjes die bleven liggen heb ik allemaal gemaakt. 12. En toen de zon nog scheen had ik mijn fijne broek en leren sandaaltjes aan. Kon het nog maar…

Dit was deel 1 van mijn inhaalslag, eigenlijk de hele maand augustus. Binnenkort nog een deel!

Liefs, Swaen

5 thoughts on “Weekly Diary Re-cap Part 1

Reactie? Leuk!

