Weekly Diary Re-cap Part 2

weekly photos bannerHier deel 2 van mijn re-cap, dan ben ik weer helemaal bij met jullie. Vanaf dan komt hij weer wekelijks online hoor!  Kijk je mee?c51. Ik ging met mijn vriend naar Holland, en natuurlijk moesten we wachten bij de Lorentz sluizen op de Afsluitdijk. 2. Nog een mooie foto van de oude bootjes waar ik mee vaar, nooit gedacht dat ik dat zo leuk zou vinden! 3. Ik ging naar een concert van Igudesman & Joo op de Ossemarkt in Groningen. Gratis en super goed, wat wil je nog meer? Zeker het luisteren waard, linkje.c64. Een foto die mijn moeder ’s ochtends vroeg gemaakt had toen we met z’n tweeën wegvoeren. 5. Mijn nagels weer eens gedaan, dit keer een bijtje. 6. Ik had onverwachts ineens een uur vertraging en besloot toen maar om even een liter smoothie te halen. Lekker en gezond!
c77. Voor school moet ik weer meer lezen, dus bestelde ik deze mooie boeken, ik ben al begonnen in Life of Pi: geweldig! 8. Mijn lief had een roeiwedstrijd in Rotterdam en ik ging gezellig mee. Ze deden het super goed, ze werden 15e van de 50, en dat met maar twee keer trainen! 9. Onze ‘kleine’ kipjes worden al groot, ze kunnen alleen nog wel door het hek, dus houden ze ons soms gezelschap.c810. Mijn vrolijke Converse, die jullie al hebben kunnen zien. 11. Omdat het open monumentendag was gingen we met de bootjes naar Woudsend. Helaas regende het de hele dag en viel het letterlijk in het water. Een mooi vaartochtje hadden we wel. 11. Mijn schoonvader had tomatenplanten en dit was een deel van de oogst, heerlijk.
c912. Mijn kastje met Engelstalige boeken wordt al aardig vol! Heerlijk, zoveel leesvoer!  13. En nog eentje van mijn Converse, vind zo´n foto altijd mooi.

Zo, nu ben ik weer helemaal bij! Vond je het wat?

Liefs, Swaen

3 thoughts on “Weekly Diary Re-cap Part 2

Reactie? Leuk!

