Weekly Diary Week 39

weekly photos bannerJullie hebben het al kunnen lezen, maar ik ben weer even naar Terschelling geweest. Het was een heerlijk weekend waarin ik heel erg heb genoten én een aantal foto’s heb gemaakt. Hier mijn overzichtje van de afgelopen week.

c11. Ik begin weer wat in het ritme voor school te komen. Druk bezig met samenvattingen schrijven want de tentamens komen er alweer aan! 2. Eigen druiven van de druivenstruik! 3. Gezelligheid op mijn kamer, dat kan nu het weer wat donkerder wordt buiten.
c2 4.
Een mooie tekst die ik in een breiboek vond. 5. Onderweg naar huis vanaf muziekles. 6. Twee luchtballonnen vlogen vlak bij elkaar en gingen uiteindelijk ook over mij heen. Gaaf om van zo dichtbij te zien!
c37.
Ik was dit mooie boek aan het lezen, en wat is hij toch goed. Ondertussen is hij uit maar ik kan nog niet met een nieuwe beginnen, zo erg zit hij nog in mijn hoofd. 8. Ik was al vroeg in de veerbootterminal in Harlingen dus besloot ik een kopje thee te halen en met mijn huiswerk aan de slag te gaan. 9. En de reden van mijn reisje: 4 jaar verkering met mijn lief! Wat vliegt de tijd toch…c410. Net de haven uit gevaren, nog maar 2 uur en dan kon ik eindelijk mijn lief weer omarmen! Wat duurt dat altijd lang, dan wordt zelfs huiswerk nog leuk. 11. Bovenop een duin met uitzicht over de haven en West. 12. IJsjes halen bij de Min12. Ze hebben daar echt het overheerlijkste ijs. Hier had ik groene appel en bloedsinaasappel. Samen opgegeten op een bankje onder de Brandaris.
c5
13. En dat was het alweer! Ik ging op zondag met de 16.15 snelboot weer terug, dan duurt de overtocht maar 45 minuten. Afscheid nemen blijft toch iedere keer weer moeilijk… 14. Deze zette ik wat later online: een vriend had een nieuwe auto (Nissan Patrol uit 1982 geloof ik) en daar moest natuurlijk even goed naar gekeken. Het duurde wel een kwartier! 15. En nog even nagenieten van hoe mooi Terschelling wel niet is. Ik zou er graag gaan wonen later, maakt me niet uit dat er amper winkels zijn!

Ik heb echt een heerlijk weekend gehad, met prachtig weer, een lief vriendje, lekker eten, fijne avonden en heel veel lol. Hopelijk snel weer!

Liefs, Swaen

8 thoughts on “Weekly Diary Week 39

Reactie? Leuk!

