Curls and locks

curls 08Krullen, wat zijn ze prachtig! Ik heb zelf ook krullen maar ze willen nooit zitten zoals ik het wil. Het is droog en pluist en krult soms maar voor de helft en hangt de rest er wat futloos bij. Op straat zie ik vaak de meest prachtige krullenbossen rondlopen en dan ben ik toch wel een beetje jaloers. Om nog even verder te dromen heb ik hieronder een lading mooie krullenkoppies om bij weg te dromen.curls 09 curls 10 curls 11Klik voor de bron van de foto’s.

9 thoughts on “Curls and locks

  1. Prachtig! Ik ben ook gek op krullen. Ik heb ze zelf, maar met die regen is het één en al pluis en straks als het gaat vriezen dan hangt het stijl langs mijn hoofd. Achja, je kunt niet alles hebben hè 😉 Het zit gelukkig vaker goed dan slecht!

  2. Ooh zo mooi! Ik heb ook krullen van mezelf als ik er niks aan doe, maar dan pluist het vooral heel erg haha. En ik vind het ook jammer dat mijn haar gelijk een stuk korter is, dus meestal fohn ik het een beetje glad. Maar als mijn krullen zo zouden zitten als op de foto zou ik heel blij zijn haha!

Reactie? Leuk!

