Leather Jacket

Eigenlijk is dit jasje al niet meer zo nieuw, maar ik had hem nog niet laten zien. Ik was laatst met mijn moeder de stad in gegaan op zoek naar een nieuwe winterjas voor haar. We vonden een winterjas én nog een prachtjasje: bij de Hema!
hemajas 2 (Large)
We zagen dit mooie suède jasje en keken elkaar aan met een veelzeggende blik. Ik deed hem aan en hij zat prachtig, en toen was ik natuurlijk verkocht. Mijn moeder ging ook passen en hij zat haar ook perfect. Nou, toen moest hij wel mee natuurlijk! We hebben ieder de helft betaald van dit mooie jasje. Hij kostte 50 euro, maar we hadden ook nog een kortingsbon dus kwam het op 40 uit, en dat ging voor mij nog eens door de helft omdat ik het deelde met mama!
hemajas 1 (Large)Het is echt een heerlijk jasje, perfect voor nu. Mijn zomerjas was echt te koud nu en mijn winterjas wil ik het liefst zo lang mogelijk in de kast laten, anders heb ik er in de echte winter geen warmte meer aan. Ik had hem ook aan tijdens mijn weekendje Terschelling, en hij heeft me heel goed voldaan. Het is erg fijn leer, heerlijk zacht en door die schuine rits is hij net wat stoerder. Er zit ook nog een teddy-kraag op, maar die heb ik er eerst nog even af gehaald. Dat vond ik gelijk al zo winterig!hemajas 3 (Large)Wat vinden jullie van dit fijne jasje? Ik ben echt om, nu wil ik meer kleurtjes!

Liefs, Swaen

6 thoughts on “Leather Jacket

  1. Via via hier terechtgekomen en een beetje rondgestruind… Dat jasje is inderdaad erg leuk, vooral de kleur vind ik mooi omdat het makkelijk te combineren is met allerlei leuke sjaaltjes!

Reactie? Leuk!

