Riess Emaille

Ik ga nog (lang?) niet op kamers maar stiekem wil ik maar wat graag mijn huis prachtig inrichten met de mooiste dingen. Laatst kwam ik via via via mooie potten en pannen tegen, namelijk van het merk Riess. Deze pannen zijn gemaakt van emaille, dat is een laagje geglazuurd glas op een pot van metaal of aardewerk wordt aangebracht.riessIk ben flink aan het zoeken geweest maar ik heb ze nog niet in Nederland in de winkels zien liggen, maar via een webiste heb ik ze wel gevonden. Wel jammer van het flinke prijskaartje, maar wie weet heb ik nog eens zoveel geld dat ik een hele set kan kopen.

01riess-photo-of-enamel-panIk vind deze pastel kleurtjes ook super schattig! Ik zag dat ze nog veel meer kleuren hebben, maar dit zijn toch wel mijn favorieten. En er is zoveel keus: ik zou het liefst elk formaat pan hebben, het komt altijd wel eens van pas neem ik aan.
muchandlittle-023Wat vinden jullie van deze potten en pannen van Riess? Ik begin alvast met sparen!

Liefs, Swaen

1 / 2 / 3

12 thoughts on “Riess Emaille

  1. Wauw… dat maakt koken (denk ik) wel leuk. Wie weet hebben ze zulke potten tegen die tijd wel bij de Action liggen. Of heb je een lotto gewonnen. Ik weet zeker dat jij later zulke mooie potten thuis hebt liggen!

  2. Oooo die zien er zo leuk uit! Die groenige en die blauwe! Ik wil nu eigenlijk alleen nog maar met uitroeptekens typen, omdat ik ze zo leuk vind, haha.

Reactie? Leuk!

