Crème de la crème

P1060396 (Large)

Afgelopen week hoefde ik alleen maar naar school om een dossier op te halen, en natúúrlijk miste ik de bus weer. Mijn bus gaat maar één keer per uur, dus wachten moest ik sowieso. Ik besloot het aangenamer te maken door even Leeuwarden in te gaan. En omdat de stadsbus vanaf school ook nog voor mijn neus wegreed besloot ik te gaan lopen. Ik kom eigenlijk niet eens zo vaak echt in de stad, dus ik ben onbekende straatjes ingelopen met de gedachte dat ik vanzelf ergens moest uitkomen. En dat deed ik ook, na een tijdje.P1060397 (Large) (Large)Als eerste liep ik bij De Tuinen naar binnen, echt een heerlijke winkel om rond te snuffelen. Er zijn zoveel crèmes en oliën, heerlijk! Een vriendin raadde me eens aan dat kokosolie wel goed zou zijn voor mijn haar, en nu ik het zag staan besloot ik het mee te nemen. Een grote pot met 207 ml kocht ik voor 8,99. Het is een hele dikke pasta en toen ik het in mijn haar smeerde voelde ik het gelijk wat minder pluizerig en droog worden.
P1060398 (Large) (Large)Mijn zusje had nog een aantal dingen die ik voor haar bij de Kruidvat moest komen, en zelf had ik nog een nieuwe crème nodig. Bij De Tuinen zag ik veel producten met Tea Tree maar ik vond ze nog iets te duur. Ik heb daar al heel veel van gehoord en wilde het toch eens proberen. Toen ik bij de Kruidvat was zag ik deze dag & nachtcrème staan mét Tea Tree. Ik ben erg benieuwd! Ik kocht deze pot van 100 ml voor 1,92.
P1060399 (Large) (Large)Ook vond ik een mooie klem voor in mijn haar, ik had zo’n grote maar helaas waren daar wat pootjes vanaf gebroken. Deze klem is vrij speciaal, er zit namelijk anti-slip op. Zie je die bobbeltjes? Dat zijn een soort siliconen die er voor zorgen dat de klem niet uit je haar glijdt. Deze kostte mij 2,75.
P1060400 (Large) (Large)En als laatste kocht ik bij de Kruidvat deo, deze was in de aanbieding, 3 voor 6,-. Altijd handig! Op mijn weg naar het station ging ik de Hema nog even in en kocht ik een mooi paars/bordeaux kleurig shirtje met een watervalhals. Je ziet hem op de eerst foto het best. Hij heeft een gave metallic look én is lekker lang. Deze kostte mij 12,-.

En toen was het weer tijd om naar de bus toe te gaan, die wilde ik natuurlijk niet nog eens missen. Dat had mijn bankrekening niet leuk gevonden! Wat vinden jullie er van?

Liefs, Swaen

5 thoughts on “Crème de la crème

Reactie? Leuk!

