Update van onder een steen

Hi mensen, even een kleine update vanonder mijn steen. Tentamenweek dus, ik heb nu al twee tentamens gehad en ik moet zeggen dat ze me beter zijn af gegaan dan gedacht. De eerste was Vocabulary, dit hield in dat ik 35 hoofdstukken met woordjes moest leren. Ik had er erg mijn best voor gedaan aangezien zulke toetsen vorig jaar niet mijn sterkste punt waren. Dus we zullen het zien.
563579_10200926589868850_1834980261_nGisteren was het de beurt aan Lesgeven en Beoordelen. Het vaagste vak ever. Ik wist amper wat ik moest leren en had ook weinig motivatie. Gisterochtend ging ik eerder naar school om er nog aan te werken, en dat heeft me wel goed gedaan want bij de toets wist ik, voor mijn gevoel, erg veel. Het laatste was dat ik ook nog een geheel lesformulier in moest vullen. Natuurlijk kregen we hier ene te klein briefje voor (1 A4) dus heb ik echt ieniminie geschreven om het er op te laten passen. Nu hopen dat de docent het nog kan lezen!

Vandaag heb ik een toets Algemene en Toegepaste Taalkunde, morgen nog Grammar en vrijdag nog Novel. Tegen die twee kijk ik wel op, want het zijn echt niet mijn sterkste punten. Nou ja, we zien het wel. Gewoon mijn best doen, dan moet het wel goed komen! Nog even en het is weer weekend!

Liefs, Swaen

5 thoughts on “Update van onder een steen

Reactie? Leuk!

