New – Catrice Nailpolish

new catrice nailpolishIn de tentamenweek kocht ik iets leuks voor mijzelf: twee nagellakjes van Catrice. Ik mag dit iedere tentamenweek doen van mezelf, even een kleine verwennerij om het leuk te houden. Dit zijn mijn eerste lakjes van Catrice, het was er gewoon nog niet van gekomen om eerder wat van het merk te kopen. Ik koos voor de Genius In The Bottle (07) en voor I’m Dynamite (40), lees verder voor de swatches en mijn mening over de lakjes.P1060426 (Large)Als eerste Genius In The Bottle, wat een super gaaf lakje is dit! Toen ik hem in het schap zag staan wilde ik hem gelijk hebben. Hij is dekkend in 2 laagjes, al zou 1 ook kunnen. Zelf vind ik 2 het mooist, geeft net wat meer kleur. En dan de kleur zelf, moeilijk te omschrijven, goud met groen met van alles! Op de foto lijkt hij groen/goud maar deze kleur lijkt weer anders in ieder licht. Hij bleef ongeveer 4 dagen zitten zonder te chippen, valt met niets af!
P1060436 (Large)Dan het volgende lakje: I’m DynamiteDit lakje is een echte glitter topcoat, iets waar ik al lang naar op zoek was maar eigenlijk nooit echt kon vinden. Ik deed hem eerst alleen op mijn vinger, best leuk, maar met een ander kleurtje er onder leek me nog leuker. En dat werd zwart, een erg stoere combinatie vind ik zelf. Er blijven best veel glitters achter op de nagel als je ze lakt, valt me niets af! Nu nog kijken hoe gemakkelijk ik hem er weer af krijg…

Beide lakjes zijn 10 ml en zitten in een potje met een brede kwast. Wat zijn jou favoriete nagellakjes?

Liefs, Swaen

11 thoughts on “New – Catrice Nailpolish

  1. Ja, genius in a bottle heb ik ook! 😀
    De tweede heb ik ook of een die erop lijkt. En die komt er inderdaad niet zo gemakkelijk af.. maar leuk issie wel 😉
    Hoop dat je tentamenweek goed is gegaan! Goede reden ook om iets leuks voor jezelf te kopen ter motivatie.

Reactie? Leuk!

