DIY Notebook

diy notebookJullie weten ondertussen dat ik gek ben op notitieboekjes, ik kan er niet genoeg hebben. Nu was ik wat aan het opruimen en vond ik een leeg schrift war al veel bladzijden uit gescheurd waren. Zonde natuurlijk, maar het was niet anders. Nu heb ik daar iets leuks mee gedaan, lees verder om te zien wat!P1060452Ik maakte er een klein boekje van! Ik knipte de lege blaadjes op een ander formaat en vond ergens nog een aantal mooie papiertjes van de FLOW, wat moet ik toch zonder al dat mooie papier. Ik niette het hele pakketje in elkaar en had zo een boekje! Erg simpel, maar zo kan ik het papier, dat ik anders misschien wel weg zou gooien, hergebruiken! Ik plakte een klein label op de voorkant en stempelde er wat op.
P1060449De binnenkant heeft stipjes! Dat vind ik zo leuk, iets heel anders. Verder gewoon lijntjes. Het is niet een dik boekje, omdat ik het met nietjes in elkaar heb gezet, maar juist handig. Op de achterkant stempelde ik mijn zwaan, dat doe ik op alles dat ik maak (kaartjes, enveloppen etc.).
P1060454Een echt Swaen boekje dus. Waar ik hem voor ga gebruiken weet ik nog niet, maar ik verzin er vast nog wel wat voor! Wat vinden jullie er van?

Liefs, Swaen

7 thoughts on “DIY Notebook

Reactie? Leuk!

