Pakjesavond

Op het laatste moment nog cadeautjes kopen, gedichtjes schrijven en nergens in huis is nog pakpapier te vinden. Deuren worden angstig dicht gehouden, ‘Niet in mijn kamer komen!’, is wat ik hoor. Ja, het is weer Sinterklaas avond.

sintIk eet nu pepernoten terwijl ik dit schrijf en mijn zusje is bezig met haar laatste gedichtjes. Vanavond vieren we Sinterklaas met z’n allen, iedereen heeft een cadeau voor elkaar gekocht, dus het gaat een hele stapel worden aangezien we met z’n vijven zijn! Voor iedereen heb ik minimaal 1 gedicht gemaakt. Ik heb er zin in, gezellig in de woonkamer met de houtkachel aan, chocolademelk en veel pepernoten en marsepein.

Gaan jullie ook nog Sinterklaas vieren, en hoe?

Liefs, Swaen

Link image

7 thoughts on “Pakjesavond

  1. Wauw, dat klinkt gezellig! Maak je een haul van de spullen die je hebt gekregen? =)

    En nee, geen Sinterklaas hiero. We vieren wel kerst, maar dat is gewoon een diner met het gezin plus mijn broers en zus en aanhang. Geen cadeautjes dus. =3 Tenzij je meerekent wat ik allemaal online voor mezelf heb gekocht de afgelopen anderhalve week (een T-shirt, een hoody, tien leesboeken – waarvan acht via Book Depository en twee via Bol en een nieuwe mobiel). =D

Reactie? Leuk!

