Dear Diary #14

dear diaryNog een gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik ben net weer een paar daagjes terug van mijn vakantie naar Zweden en wat heb ik daar genoten. Ik heb mijn gastgezin eindelijk weer eens gezien en samen met mijn lief en mijn familie hebben we heerlijke dagen in de sneeuw gehad. Maar ik had helemaal geen berichtjes klaarstaan voor jullie, vandaar dat ik nu een post heb met heel veel foto’s!

c1Prachtige lucht toen ik na mijn stage naar huis toe fietste, echt perfect weer – Lucia optreden in de IKEA – Ons mooie boompje dit jaar
c2Ik ging aan de scheur en knip met mijn Flow, blijft weinig van over zo! – Toen besloot ik dat ik al mijn oude Flows ook wel kon ontleden – Vooraan bij SR, makkelijk dat ik dicht bij Leeuwarden woon!c3En toen was het alweer vakantie! Op weg naar Terschelling – Een paar dagen later alweer in de auto op weg naar Kopenhagen – Hier in Duitsland bij een brug, met onze leuke walrus.c4Weer een brug, ditmaal in Denemarken. Met regen – Kerstavond met mijn lief: door een verlaten Kopenhagen lopen, Julmust drinken en oude broodjes eten en heel vroeg slapen – De dag erna waren we dan eindelijk weer bij mijn gastgezin in Zweden!c5Met mijn gastzus een wandeling langs het mooie meer maken – Sneeuw! Helaas was alles een uur later weer weg – Maar gelukkig lag er zo’n 400 kilometer noordelijker wel veel sneeuw, konden we mooi skiën!
c6Op 1 januari maakten we een tocht met sledehonden, super gaaf om zo door de natuur te gaan. Ik had echt de liefste honden, luisterden super – Deze is nog van de heenreis, deze kudde rendieren stond zomaar op de weg. Gelukkig zagen we ze op tijd en konden we stoppen. Toch wel gek – Langlaufen met mijn lief, prachtig weer, prachtige sneeuw en zon! – En nu thuis op de bank met limonade en Ballerina koekjes, ik ben verliefd op die dingen en kon het niet laten ze te kopen in Zweden.

Deze zondag heb ik besteedt aan huiswerk en opruimen. Gisteren de auto schoon gemaakt, mocht ook wel naar meer dan 3300 kilometer rijden. Mijn lief heb ik gisteren alweer op de boot gezet en vannacht zijn mijn zusje en haar lief thuis gekomen. Nu mijn ouders nog en dan zijn we weer compleet.

Fijne zondag verder!

Liefs, Swaen

7 thoughts on “Dear Diary #14

Reactie? Leuk!

