A trip to the hairdresser

Ik riep al tijden dat ik naar de kapper moest, maar steeds kwam het er niet van. Het stond in mijn planning om voor de kerstvakantie te gaan maar daar kwam niets meer van. Vandaag, ongeveer zes maanden later, ben ik weer eens naar de kapper gegaan.kapperHelaas zag ik later, toen ik al terug was van de kapper, dat mijn before foto niet zo scherp was. Beetje jammer. Maar zo is het geworden dus, een kleine 10 centimeter er af. En het voelt echt veel beter, zes maanden niet naar de kapper gaan is echt te lang! Nu begint het sparen weer, want ik ben op weg naar lang haar. Helaas vergeet ik dan vaak om een half jaar naar de kapper te gaan en moet er dus weer 10 centimeter af. Ooit…

Liefs, Swaen

7 thoughts on “A trip to the hairdresser

  1. Leuk! Ik heb een paar weken geleden ook ruim 15 cm van mijn lange haar af laten knippen en heb er echt nog steeds geen spijt van. Ik zou ook echt vaker naar de kapper moeten!

  2. Ik knip gewoon super hardcore m’n eigen haar. :p Waarschijnlijk is dat heel slecht en zo, maar ik heb nog geen slechte reacties gehad en ik knip gewoon elke 2 maanden ‘de puntjes’ eraf. Laat ik het er maar op houden dan ik meewerk aan een duurzame wereld? :p

Reactie? Leuk!

