30 dagen challenge

30 dayOp de blog van Jess, In A Flow Around The World, zag ik deze challenge staan. En omdat het zulke leuke onderwerpen zijn heb ik besloten om hem ook te doen. Maar dan niet iedere dag, dat is me te veel van hetzelfde. Ik verspreid ze uit over een langere tijd, gewoon om dat het kan!

30dayHierboven zie je de hele lijst, en binnenkort begin ik met de eerste. Doe jij vaak aan challenges? Ik heb er eigenlijk nog nooit eentje gedaan, maar daarom lijkt het me juist extra leuk!

Liefs, Swaen

5 thoughts on “30 dagen challenge

  1. Af en toe doe ik het weleens, vorig jaar nog The Thankful Project gedaan, was ook erg leuk om mee bezig te zijn. Deze sla ik maar even over, te weinig tijd om er echt iets leuks van te maken…

Reactie? Leuk!

