Dear Diary #15

dear diaryVandaag beginnen mijn tentamens, help! Ik heb er echt geen zin in. Maar omdat ik jullie dat verhaal in mijn vorige post ook al verteld heb bespaar ik het jullie. Weer eens een Diary vandaag. Ik heb veel geleerd, veel geknutseld en ging naar de kapper. En ja, ik heb gewoon drie selfies in mijn diary dit keer. Een uniqum!c1 Daar hebben we selfie nummer 1 en 2 al: ik ging naar de kapper en vond dat ik een voor en een na foto moest hebben. Best leuk geworden toch?! – En toen ik heel druk aan het studeren was keek ik naar buiten en zag ik de mooie lucht. Jammer dat Instagram ze altijd zo korrelig maakt…c2Mijn nieuwe aankoopjes bij de Hema, die hebben jullie hier al kunnen zien – Deadlines en stagelessen voorbereiden. Het is best wel veel werk… – Gelukkig maken lekkere koekjes uit Zweden heel veel goed.
c3Ik was het leren zat en ging een kaartje maken voor een lieve vriending. Ik maakte er gelijk ook maar een envelop bij – En toen kon ik mijn nieuwe stempeltjes gebruiken. Mijn moeder vond nog een lief blikje waar ik ze gemakkelijk in kan opbergen – En in mijn volgende leerpauze maakte ik een pakketje klaar voor Zweden. Een vriendin doet de kustschool daar en wil een project met grond van overal ter wereld doen. Ik stuurde haar Friese blauwe klei op.
c4En daarna alweer een pauze, ik sorteerde mijn papier en maakte een handige index, zo kan ik tenminste vinden waar ik wat heb – Op zondag vond ik mijn oude krultang weer en besloot ik wat extra krullen te maken. Ik vind het best leuk, beetje jammer dat het al snel uitgezakt was – En ja, weer leren. Gelukkig mét een kopje thee.

Dat was mijn week alweer, nu kruip ik weer onder mijn steen en ga ik aan de studie. Ik heb al een aantal berichten klaar staan voor de blog. Wat een leerpauze al wel niet oplevert!

Liefs, Swaen

14 thoughts on “Dear Diary #15

Reactie? Leuk!

