Dag 1 – Stel jezelf voor

Vandaag de eerste dag van mijn challenge. Deze heeft als onderwerp: stel jezelf voor. Dat ga ik bij deze doen! Mijn naam is Swanhilde maar iedereen noemt me Swaen, vandaar ook de titel van mijn blog. 30 dayIk ben jarig op 8 februari en wordt bijna 20 jaar. Ik woon nog bij mijn ouders thuis in Friesland, maar dat vind ik helemaal niet erg. Ik heb één zusje, zij is twee jaar jonger dan ik. Mijn zusje en ik zijn echt zusjes, soms kunnen we elkaar niet uitstaan maar meestal zijn we beste vriendinnen.

Ik heb al 4 jaar lang een relatie met mijn lief en ik ben in augustus 2011 voor 11 maanden naar Zweden gegaan voor een uitwisselingsjaar. Ik heb daar onwijs genoten en maar was stiekem ook wel weer blij om thuis te zijn. 11 maanden mijn lief en mijn familie zien is niet niks!day 1 ed

Toen ik terug kwam uit Zweden ben ik begonnen aan de lerarenopleiding Engels, en ondertussen ben ik nu tweede jaars. Ik vind het een erg leuke opleiding en ik vind het lesgeven ook erg leuk. Ik wordt helemaal blij als mijn leerlingen het snappen!

Wat hoort er nog meer bij voorstellen? Jullie weten nu van mijn familie en wat ik een beetje doe. O ja, hobby’s. Ik ben gek op bloggen, lezen, muziek maken en dansen. Verder vind ik zeilen en vissen erg leuk, en dan niet met zo’n hengeltje maar met een net die je een nachtje in zee laat staan. Ook vind ik het erg leuk om te knutselen, ik heb dozen vol met mooie plaatjes en tapejes en ga zo maar door. Word ik blij van!

Liefs, Swaen

Ik ben bijna jarig, stuur je me een kaartje? Mail me voor het adres!

5 thoughts on “Dag 1 – Stel jezelf voor

Reactie? Leuk!

