G-selle

gselleAfgelopen november was ik bij Holy Stitch, een creatief evenement dat in de oude gevangenis van Leeuwarden was. Daar waren onwijs veel leuke winkeltjes en ik heb een hele berg visitekaartjes meegenomen. Waaronder die van G-selle.

gselle collage 2

Ik kende haar nog niet, maar in haar propvolle cel bij Holy Stitch vertelde ze erg enthousiast over haar idee. Zij gebruikt de restjes van stoffen die ze op balen koopt. Daar maakt ze dan weer mooie kettingen en sjaals van. Ik vind ze echt heel erg leuk, net even wat anders dan anders. Ze heeft ook een ongelovelijk grote collectie waarmee ze markten en dergelijk af gaat. Ook verkoopt ze ze online.

gselle collageIk zou er graag eentje hebben, maar welke… Zoveel keus! Dit zou trouwens best een leuk verjaardagscadeautje zijn (hinthinthint).

Liefs, Swaen

Ik ben bijna jarig, stuur je me een kaartje? Mail me voor het adres!

5 thoughts on “G-selle

Reactie? Leuk!

