Baby Mila

Een echte cuteness-overload vandaag. Adele Enersen uit Finland maakt de prachtigste foto’s en tekeningen waarin haar baby Mila (nu al een peuter) de hoofdrol in speelt. Hier een aantal schattige tekeningen van de kleine Mila.

Babys-Activities-01-634x836-560x738

Hey DJ!

Babys-Activities-02-634x837-560x739

A passionate cellist she is

Babys-Activities-03-634x837-560x739

Enjoiying being in the spotlights

Babys-Activities-04-634x892-560x787

Peeking over the fence

Babys-Activities-05-634x848-560x749

Doing an Indian raindance

Ik vind dit zo’n leuk idee, als ik later een kindje heb wil ik ook graag zulke foto’s maken en allerlei moois erbij tekenen. Helaas kan ik nu nog niet tekenen, maar wie weet krijg ik ineens talent en wordt het prachtig.

Liefs, Swaen

link

3 thoughts on “Baby Mila

Reactie? Leuk!

