Birthday Colours

P1060572Mijn vrienden kennen mij ondertussen al aardig, ze weten dat ze me met nagellak altijd blij kunnen maken. Zo kreeg ik van mijn lieve vriendinnetje deze twee prachtige kleurtjes van Catrice voor mijn verjaardag. De rode heet Robert’s Red Ford en de glitters heten Kitch me if you can. Ik deed ze de volgende dag gelijk op, prachtig.P1060576De twee lakjes zijn samen ook erg leuk, de glitters passen er perfect bij. Dat had ze zich vast al bedacht voordat ze ze kocht. Ik vind het een erg mooie rode kleur ook, hij lijkt op de foto erg rood maar eigenlijk is hij meer bordeauxrood. Ik was zo dom om er geen topcoat op te doen dus moest ik na een aantal dagen wat bijlakken. Maar dat heb je gewoon als je geen topcoat gebruikt. Wat vinden jullie van deze lakjes?

Liefs, Swaen

10 thoughts on “Birthday Colours

Reactie? Leuk!

