Stickerpret

Toen ik jong was verzamelde ik IKEA potloodjes en ik vond het toen een geweldig idee (ahum) om ze op één van de balken in mijn kamer te plakken. Er kwamen steeds meer bij en ik was ook lid van een bepaalde Hyves (moet je nagaan). Er hebben er meer dan 200 op gezeten, totdat ik vond dat ze niet meer leuk waren.
sticker1Maar ja, allemaal opgeplakt met van die dubbelzijdige fotostickertjes. Ooit begon ik de potloodjes er eens af te halen maar omdat de stickers niet meewerkten liet ik het maar. Máár… Ik heb de oplossing gevonden! Maar omdat mijn muur geschilderd is wilde ik niet uren omboenen met stickerverwijderaar, omdat dan de verf er misschien af zou gaan. Nu hebben wij een scheurkalender met Oma’s raad en daar stond laatst op dat het heel gemakkelijk kon met een föhn!
sticker4Zet de föhn op de warmste stand en blaas over de stickers heen. Ik kon ze vervolgens zo lostrekken met mijn vingers, soms wel een beetje peuteren, maar los kwamen ze allemaal! Helaas ben je er wel lang mee bezig, ik geloof dat ik alleen met deze kant een uur bezig ben geweest. De andere potloodjes heb ik nog even laten hangen, die doe ik later.
sticker6Zie hier het resultaat: erg netjes geworden! Er bleven ook bijna geen lijmresten achter maar ik heb het toch nog even zachtjes schoon gemaakt met een beetje stickerverwijderaar. En nu zit ik dus met een bult IKEA potloodjes, iemand?

Liefs, Swaen

2 thoughts on “Stickerpret

Reactie? Leuk!

